terça-feira, 3 de novembro de 2015

I'm back! Estou de volta!

Well, I have this blog since 2008 and to be sincere I wasn't a big fan of posting and writing blogs.
I've been photographing since 2005 and I just can't post everything I did to update my portfolio.
So I decided to post from now on. I meant from 2015.
Not necessary work, but everything who caught my attention. 
I'm from Brazil and I'm still learning to write in English which is such another challenge for me.
I hope you enjoy. If you want to see a little bit more of my work, please click here
Thank you!
Bem, eu tenho esse blog desde 2008 e pra ser sincera eu não era uma grande fã de escrever blogs. Eu tenho fotografado desde 2005 e simplesmente não posso postar tudo o que fiz só pra atualizar meu portfólio.
Então eu decidi postar daqui pra frente. Quero dizer, de 2015 pra frente.
Não necessariamente trabalho, mas tudo que chamar minha atenção. Eu sou brasileira e ainda estou aprendendo a escrever em inglês o que é um outro desafio pra mim.
Eu espero que você goste. Se quiser ver um pouco mais do meu trabalho, por favor clique aqui
Obrigada!

Nenhum comentário:

Postar um comentário